בדל 10 "Best" Cybersecurity Certifications (November 2023)
צור קשר

אישורים

10 הסמכות אבטחת סייבר "הטובות ביותר" (נובמבר 2023)

מְעוּדכָּן on

אבטחת סייבר הופכת יותר ויותר חיונית עבור עסקים בכל מגזר, והיא חיונית במיוחד עבור ארגונים קטנים עד בינוניים. מתקפות סייבר ממשיכות להפוך לבעיה מרכזית בארצות הברית ובשאר העולם, ולעיתים קרובות גורמות לגניבת פרטי לקוחות.

בגלל הסיכון המוגבר הזה, אישורי אבטחת סייבר הם כלי חשוב להתכונן מפני ההתקפות. הביקוש הגבוה לכישורי אבטחת סייבר פירושו שהסמכת אבטחת סייבר מובילה תגביר את קורות החיים של האדם.

עם כל כך הרבה אישורי אבטחת סייבר לבחירה, בואו נסתכל על האישורים המובילים בשוק:

1. Harvard VPAL Cybersecurity: ניהול סיכונים בעידן המידע

הרווארד VPAL Cybersecurity: ניהול סיכונים בעידן המידע קורס מקוון מקוון | גְרוֹר

קורס אבטחת סייבר עסקי רב תובנה מובל על ידי אריק רוזנבך, אריק הוא מנהל פרויקט Defending Digital Democracy, ומנהל שותף של מרכז בלפר למדע ועניינים בינלאומיים בבית הספר הרווארד קנדי. בעבר שימש כרמטכ"ל של שר ההגנה האמריקני אש קרטר, ושימש בתפקיד עוזר שר ההגנה. הוא היה קצין האבטחה הראשי של Tiscali, ספקית שירותי האינטרנט הפאן-אירופית הגדולה ביותר, והוא לשעבר קצין מודיעין של צבא ארה"ב.

בקורס זה תבינו את העקרונות החשובים הבאים:

  • היכולת לנסח, ליצור אסטרטגיה ולפתח אסטרטגיית הפחתת סיכוני סייבר, לרבות הצעדים המשפטיים והציות המתאימים שיש לנקוט בעת תגובה למתקפות סייבר ודיווח על מתקפות סייבר לרשויות אכיפת החוק.
  • הבנה מעמיקה של סוגי התקפות הסייבר השונים, המערכות העסקיות שנמצאות בסיכון הגבוה ביותר והחשיבות של גישה כלל ארגונית לאבטחת סייבר.
  • תעודה מובילה ממשרד המשנה לקידום הלמידה באוניברסיטת הרווארד, בשיתוף עם HarvardX, כאימות של הידע והכישורים החדשים שלך בתחום אבטחת הסייבר, כמו גם גישה לרשת גלובלית של אנשי מקצוע דומים לאבטחת סייבר.

2. מנהיגות אבטחת סייבר בצפון-מערב

קורס קצר מנהיגות מקוונת בנושא אבטחת סייבר באוניברסיטת נורת'ווסטרן | גְרוֹר

זהו קורס בהנחייתו של לא אחר מאשר טוד פיצג'רלד, פאו 20 שנה, פיצג'רלד בנה והוביל תוכניות אבטחת מידע עבור חברות גדולות, שחלקן היו ברשימת Fortune 500. הוא חיבר ארבעה ספרים הקשורים לאבטחת סייבר (כולל רב מכר מספר אחד וזוכה בהיכל התהילה של CANON לשנת 2020), דורג ברשימת 50 מנהלי אבטחת המידע המובילים. פיצג'רלד לימד מספר רב של סדנאות מנהיגות אבטחה עבור תאגידים כמו יוזמות המדע והטכנולוגיה הבינלאומיות של ISACA ו-MIT.

מהקורס הזה תצאו משם עם:

  • היכולת לנסח, ליצור אסטרטגיה ולפתח אסטרטגיית הפחתת סיכוני סייבר, לרבות הצעדים המשפטיים והציות המתאימים שיש לנקוט בעת תגובה למתקפות סייבר ודיווח על מתקפות סייבר לרשויות אכיפת החוק.
  • הבנה מעמיקה של סוגי התקפות הסייבר השונים, המערכות העסקיות שנמצאות בסיכון הגבוה ביותר והחשיבות של גישה כלל ארגונית לאבטחת סייבר.
  • תעודה מובילה ממשרד המשנה לקידום הלמידה באוניברסיטת הרווארד, בשיתוף עם HarvardX, כאימות של הידע והכישורים החדשים שלך בתחום אבטחת הסייבר, כמו גם גישה לרשת גלובלית של אנשי מקצוע דומים לאבטחת סייבר.
  • האסטרטגיות והטכנולוגיות לצפייה וניהול של כל פגיעות ארגונית למתקפות סייבר.

3. תעודת מנתח אבטחת סייבר של IBM

קורס מנתח אבטחת סייבר של IBM תוכנן מהיסוד כדי להכין אותך לעולם האמיתי של התקפות האקרים.

אתה יכול להירשם בחינם. חקור פרצת אבטחה בעולם האמיתי מזהה את המתקפה, נקודות תורפה, עלויות והמלצות מניעה.

תעודה מקצועית זו בת 8 קורסים תעניק לך את הכישורים הטכניים כדי להיות מוכנים לעבודה לתפקיד אנליסט אבטחת סייבר. תוכן הדרכה ומעבדות יכירו אותך במושגים הכוללים אבטחת רשת, הגנת נקודות קצה, תגובה לאירועים, מודיעין איומים, בדיקות חדירה והערכת פגיעות.

4. תעודת מסלול מאסטר לאבטחת סייבר

תעודת Cybersecurity Mastertrack של אוניברסיטת אריזונה סטייט (ASU) נועדה לספק לאנשי IT את הידע הדרוש לניהול נקודות תורפה בארגון.

בנה ותרגול מיומנויות אבטחת סייבר חיוניות על ידי לימוד קריפטוגרפיה, אבטחת תוכנה, אבטחת רשת ועוד מבית הספר המדורג מס' 1 לחדשנות בארה"ב

בתוכנית זו תשלים מודול אמיתי מהתוכנית המקוונת לתואר שני במדעי המחשב שיעזור לך להבין את תחום אבטחת הסייבר דרך עדשת מערכות המחשב והאלגוריתמים.

תלמד להגן ולהגן על מערכות מידע ומידע על ידי הבטחת זמינותם, שלמותם, האימות, הסודיות ואי-הדחה באמצעות שיטות הגנה, איתור ותגובה.

5. הכשרת הסמכה של CompTIA Security+

הסמכה מובילה נוספת היא CompTIA Security+ מציעה לך הזדמנות לזכות בהסמכה גלובלית המתמקדת במיומנויות ליבה של אבטחת סייבר שהן הכרחיות עבור מנהלי אבטחה ורשתות.

הקורס אידיאלי לאמת את מערך המיומנויות שלך בניהול סיכונים, הפחתת סיכונים, ניהול איומים וזיהוי חדירה.

הסמכת CompTIA Security+ זו מאפשרת לך לטפל באירועי אבטחה, לא רק לזהות אותם. בקרוב תוכל להסביר גורמי איומים שונים, וקטורים ומקורות מודיעין, וחשוב מכך לנתח אינדיקטורים פוטנציאליים הקשורים להתקפות יישומים ורשת.

קוד הנחה עד 35% הנחה: EDUUNITEAI 

6. קורס הסמכת אבטחת סייבר של אדורקה

קורס זה פותח על מנת לגרום לך לחשוב כמו האקר, וזה חיוני כדי לעצור אחד.

השיעור מכסה נושאים וכלים שונים כגון טכנולוגיות פריצה המשמשות כנגד טכנולוגיית מחשוב ענן, פלטפורמות ניידות ומערכות הפעלה.

במהלך הקורס תלמדו מושגים חשובים כמו פריצה אתית, קריפטוגרפיה, רשתות מחשבים ואבטחה, אבטחת יישומים, idAM (ניהול זהות וגישה), ניתוח נקודות תורפה, איומי תוכנות זדוניות, רחרוח, הזרקת SQL, DoS, חטיפת הפעלה ועוד. נוהלי אבטחה לעסקים יחד עם הדגמה מעשית.

קוד הנחה עד 35% הנחה: EDUUNITEAI 

7. CompTIA אבטחה +

CompTIA Security+ הוא עוד הסמכה ברמה הבסיסית העליונה עבור מומחי IT. זה דורש רק שנתיים של ניסיון כדי להשלים, וזה נחשב הסמכה כללית לאבטחת סייבר מכיוון שהוא שימושי גם למגוון הגדרות.

ComptTIA Security+ מכסה נושאים כמו אסטרטגיות והגנות להתקפות רשת, מדיניות אבטחה יעילה, שיטות אבטחה מבוססות רשת ומארח, תקנים ומוצרים של התאוששות מאסון והצפנה.

הסמכה זו שימושית עבור אלה המחפשים לקבל ידע רב יותר באבטחת IT בסיסית. זה חל על כל תפקידי העבודה, במיוחד מפתחים, אנליסטים לתמיכת מחשבים ומנהלי חשבונות. משרד ההגנה האמריקאי דורש זאת עבור כל העובדים.

8. מנהל אבטחת מידע מוסמך (CISM)

הסמכת מנהל אבטחת מידע מוסמך (CISM) נחשבת לאחד מקורסי אבטחת הסייבר הטובים בשוק. זה דורש לפחות חמש שנות ניסיון.

ה-CISM מתמקד בניהול, והוא מכסה ארבעה נושאים ספציפיים:

  • פיתוח וניהול תכניות אבטחת מידע
  • ניהול אבטחת מידע
  • ניהול אירועי אבטחת מידע
  • ניהול סיכוני מידע וציות

ה-CISM הוא קפדני משמעותית מאחרים, אך הוא שימושי עבור CISO ואנשי IT אחרים.

9. NIST מקצוען אבטחת סייבר (NCSP)

 מסגרת אבטחת הסייבר של NIST נבנתה ב-2014, ועד שנת 2015, 30% או ארגונים אמריקאים השתמשו בה. ההסמכות ב-NCSF מספקות את הכישורים לתכנן, לבנות, לבדוק ולנהל תוכניות אבטחת סייבר עם המסגרת.

שתי ההסמכות הזמינות כעת במסגרת תוכנית NCSP הן:

  • הסמכת קרן NCSF: תוכנית זו מיועדת למנהלים, אנשי עסקים ואנשי IT המחפשים הבנה בסיסית ב-NCSF. הוא משמש במיוחד כדי לבסס אוצר מילים משותף של NCSF ברחבי חברה.

 

  • הסמכת NCSF Practitioner: תוכנית זו מיועדת לתכנון ובניית תוכניות אבטחת סייבר מקיפות, והיא מלמדת אותך כיצד למזער סיכונים ולהגן על נכסים קריטיים באמצעות תוכנית ניהול סיכוני סייבר ממוקדת עסק.

תוכניות נוספות של מומחה NCSP אמורות לצאת בתחילת 2021.

10. איש מקצוע מוסמך לענן אבטחה (CCSP)

הסמכת CCSP מספקת למומחי IT ניסיון מעשי, שיוביל ליעילות בארכיטקטורת אבטחת ענן, עיצוב, תפעול ושירותים. זה מיועד במיוחד לאנשי אבטחה עם ניסיון בטכנולוגיית מידע, ארכיטקטורת IT, ממשל, הנדסת אבטחת ענן ואבטחת אינטרנט.

CCSP, שדורשת גם ניסיון של חמש שנים לפחות, מכסה נושאים שונים כמו ארכיטקטורת ענן ותפיסות עיצוב, אבטחת מידע בענן, תפעול ענן, אבטחת תשתיות ותאימות.

זה שימושי במיוחד עבור מהנדסי מערכות, מנהלי אבטחה, מנהלי אבטחה וארכיטקטים ארגוניים.

11. Cisco Certified Network Associate (CCNA) אבטחה 

ה-CCNA מספק את הידע הספציפי ואת המיומנויות המעשית הדרושים כדי להגן על רשתות סיסקו, ולכן הוא בעל ערך עבור ארגונים הפורסים את טכנולוגיית סיסקו. זוהי הסמכה ברמת עמית המסייעת לך לזהות איומים ברשת Cisco, כמו גם לפתח תשתית אבטחה יעילה.

זה חשוב במיוחד עבור מומחי אבטחת רשת, מהנדסי תמיכה ברשת ומנהלי אבטחה.

12. חוקר משפטי לפריצת מחשבים (CHFI)

 ה-CHFI הוא הסמכה מתקדמת המיועדת לחוקרי אבטחת רשתות משפטיות. הוא מספק את הכישורים הדרושים לאיסוף ראיות ולהעמיד לדין בבית המשפט.

CHFI מכסה נושאים כמו תגובה לאירועים וזיהוי פלילי, שחזור מידע, בדיקה וניתוח טכניים ודיווח ראיות מבוסס מחשב.

עם העלייה באיומי הסייבר בכל מגזר, צריכה להיות דחיפה משמעותית להשגת אישורי אבטחת סייבר מובילים אלה. יש הרבה אפשרויות נהדרות בשוק, לכל רמה של ארגון. כל אחד מהם מספק את הכישורים הספציפיים הדרושים לטיפול בבעיות אבטחת סייבר, והם מספקים לעסקים את ההזדמנות להכין את צוות ה-IT שלהם לסביבה הדיגיטלית המתפתחת ללא הרף.

אלכס מקפרלנד הוא סופר מברזיל שמסקר את ההתפתחויות האחרונות בתחום הבינה המלאכותית. הוא עבד עם חברות בינה מלאכותית ופרסומים מובילים ברחבי העולם.